Wij streven naar de beste zorg voor uw kind!

Het is ons doel om uw kind altijd de best mogelijke mondzorg te bieden. Mocht u toch ontevreden zijn over een aspect van onze dienstverlening, dan horen wij dat graag. Uw feedback is waardevol voor ons om de kwaliteit van onze zorg te verbeteren.

Hoe kunt u een klacht indienen?

U kunt uw klacht op de volgende manieren bij ons indienen:

Persoonlijk: Tijdens een afspraak met uw kind kunt u uw klacht mondeling kenbaar maken aan een van onze medewerkers.
Schriftelijk: Stuur een brief met uw klacht naar: Neptunusstraat 71, 2132 JP Hoofddorp
Per e-mail: Stuur een e-mail naar: info@kidziemondzorg.nl

Hoe behandelen wij uw klacht?

Wij nemen uw klacht serieus en zullen deze binnen 2 werkdagen in behandeling nemen. We zullen samen met u op zoek gaan naar een passende oplossing. In sommige gevallen kan het nodig zijn om een gesprek met de betrokken medewerkers te voeren.

Contact

Heeft u vragen over onze klachtenregeling? Neem dan contact met ons op via 023-200 43 58 of info@kidziemondzorg.nl