Wij streven naar de beste zorg voor uw kind!

Het is ons doel om uw kind altijd de best mogelijke mondzorg te bieden. Mocht u toch ontevreden zijn over een aspect van onze dienstverlening, dan horen wij dat graag. Uw feedback is waardevol voor ons om de kwaliteit van onze zorg te verbeteren.

Hoe kunt u een klacht indienen?

U kunt uw klacht op de volgende manieren bij ons indienen:

Persoonlijk: Tijdens een afspraak met uw kind kunt u uw klacht mondeling kenbaar maken aan een van onze medewerkers.
Schriftelijk: Stuur een brief met uw klacht naar: Neptunusstraat 71, 2132 JP Hoofddorp
Per e-mail: Stuur een e-mail naar: administratie@kidziemondzorg.nl

Hoe behandelen wij uw klacht?

Wij nemen uw klacht serieus en zullen deze binnen 2 werkdagen in behandeling nemen. We zullen samen met u op zoek gaan naar een passende oplossing. In sommige gevallen kan het nodig zijn om een gesprek met de betrokken medewerkers te voeren.

Contact

Heeft u vragen over onze klachtenregeling? Neem dan contact met ons op via 023-200 43 58 of administratie@kidziemondzorg.nl

Heeft u een klacht? Bij Kidzie Mondzorg doen we er alles aan om goede zorg te bieden. Als u toch ergens niet tevreden over bent, kunt u gebruikmaken van de klachtenregeling van de KNMT, de beroepsorganisatie voor tandartsen waar wij bij aangesloten zijn. Deze regeling voldoet aan de eisen van de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector en helpt bij het vinden van een oplossing. De KNMT kan bemiddelen tussen u en ons om samen tot een goede uitkomst te komen. Voor meer informatie over de klachtenregeling en hoe dit werkt, kunt u terecht op de website van de KNMT.